Lekce a kurzy

 

 

„Při výuce zpěvu je pro mě nejdůležitější, aby i moji žáci, ať už malí či velcí, zpívali hlavně s radostí."

Chcete se mnou začít zpívat? 

📜Stáhnetě si eBook zdarma „Než začneme zpívat...”. Dozvíte se více o hlase, tělu a mysli. Získáte základní informace např. o zpívání, trémě či mojí výuce. Také si stanovíte svůj záměr, než se mnou začnete zpívat individuálně či pomocí kurzu.

    📀 Stáhněte si eBooK „Zpíváme s Adélou”, který pro Vás dokončím v květnu. Bude plný podrobnějších informací a pěveckých cvičení s vysvětlením. K tomu dostanete mp3 nahrávky cvičení, abyste mohli sami kdekoliv trénovat. To vše Vám vysvětlím v instruktážním videu. 

🎥Pořiďte si jeden z mých videokurzů, které pro Vás spustím v červnu. 

 

 Preferujete individuální lekce se mnou? 

  • Individuální lekce (60 - 75min)...590 Kč
    osobní či online lekce pro dospělé nebo děti
  • Výhodný balíček 5 lekcí s Adélou...2 750 Kč
    za 5 lekcí se mnou si osvojíte základní principy zpívání, pochopíte, jak Vaše tělo funguje a uděláte první pokroky
  • Výhodný balíček 10 lekcí s Adélou...5 000 Kč
    vydejte se se mnou po dobu 10 lekcí na Vaši pěveckou cestu, budeme pracovat komplexně, dlouhodobě a uvidíte jasné výsledky

Proč si vybrat za svoji učitelku právě mě?

 

Z  mé pedagogické praxe :

  • 2006 Absolutorium Pražská konzervatoř s pedagog. minimem a titulem DiS.
    (diplomovaný specialista v oboru populární zpěv)
  • 2006 až 2009 učitelka zpěvu na ZUŠ Music Art
  • 2009 až současnost soukromá výuka zpěvu a interpretace
  • 2020 až současnost učitelka pěveckého kroužku skupiny Myš a Maš

Mé umělecké a pedagogické kořeny

Pocházím z rodiny hudebníků, výtvarníků a pedagogů. Můj pradědeček hrál na violu, tatínkova maminka byla klavíristka, dlouholetá učitelka piána a hudební teorie na kladenské ZUŠ. Odešla z tohoto světa, když mi bylo 16 let a já ji stále vidím před sebou. Vybavuji si její životní energii, radost a lásku k hudbě, kterou nám všem, svým žákům, předávala. Vzpomínám si na příběhy, co vyprávěla, jak uměla zaujmout a nadchnout nás, jak měla poctivně vypracované nejrůznější hudební pomůcky, které děti milovaly, a já je celý život používám.

Do dneška na babičku její žáci vzpomínají a nejednou se mi přihodilo, že mi někdo, pro mě neznámý, po zaslechnutí mého příjmení řekl: „Jé, já jsem chodil/a na piáno k Tvé babičce, ta byla ale úžasná!" To zahřeje u srdce a vždy si pomyslím, jak je to krásné, že tady takový odkaz zanechala a věřím, že to tam nahoru slyší...

Babička měla dva syny a oba jsou skvělí a úspěšní muzikatni a také pedagogové. Můj tatínek, Pavel Zejfart, začal se svou kariérou velice brzy. Krásně zpíval, hrál na housle, měl herecký talent a stal se dětskou televizní hvězdou. Rozhodoval se mezi hereckou kariérou a hudbou, ale nakonec se rozhodl pro své milované housličky a stal se z něj skvělý houslista světoznámého Panochova kvarteta. S tímto souborem, nejen za jejich více než 50 letou kariéru, sjezdil celý svět a hrál koncerty v nejslavnějších světových sálech, na slavných festivalech, dostal mnohá celostětová ocenění včetně platinové desky za prodej jejich alb, ale také vyučoval a vyučuje na prestižních světových workshopech v Americe, Japonsku a v Čechách. Stal se tedy i velice uznávaným a oblíbeným kantorem.

S tatínkem a maminkou

Moje sestřička milovala od dětství klasickou hudbu a operu. Začala chodit na ZUŠ k operní pěvkyni a skvělé učitelce zpěvu, Růžence Tomáškové, ke které jsem ve svých 4 letech začala chodit i já. Já jsem ale po čase věděla, že klasický zpěv není nic pro mě, zatímco sestřička v něm úspěšně pokračovala, vystudovala Pražskou konzervatoř a poté Hudební Akademii múzických umění v Praze. Působila jako sólistka ve Státní opeře, vystupovala na českých i evropských operních festivalech a věnovala se též koncertní dráze. Hned po svých studiích také začala učit na ZUŠ a to ji vždy velice bavilo a naplňovalo. Žáci ji milují, stejně jako milovali moji babičku. Nyní je vedoucí pěveckého oddělení ZUŠ na Kladně. 

S mojí sestřičkou

Být učitelem je krásné a zodpovědné poslání...

Díky babičce, tatínkovi a sestřičce jsem se učila vidět vždy obě strany. Jejich pohled pedagoga, versus mé zkušenosti žáka (17 let studia zpěvu, nejprve ZUŠ a pak dvě konzervatoře). Velice si vážím zkušeností, dovedností, vzdělání a přístupu, které jsem měla možnost od dětství pozorovat a vstřebávat. Porovnávala jsem s nimi pak různé přístupy a techniky učitelů na školách, kteří i mě ovlivňovali a formovali a čím dál tím víc si uvědomuji, jak je to citlivá a zodpovědná práce. Pedagog totiž žáka formuje nejen po stránce pěvecké, ale také se dokáže nesmazatelně podepsat i na psychice a sebevědomí studenta, ať již pozitivně či někdy velmi negativně. 

 

Jsem tedy vděčná mé rodině za to, že mi ukázali svůj přístup. Kromě toho, že svůj obor skvěle ovládají, jsou citliví, dovedou být nad věcí, mají rádi své žáky a přistupují k nim individuálně. Umí je nadchnout, berou učení jako radost a poslání a ne jako práci. Stejně tak se snažím přistupovat k vyučování i já a navázat tak na naši rodinnou pedagogickou tradici.

Naplňuje mě radostí, když mohu pomáhat Vám, svým žákům, objevovat Vaše dary a talenty a citlivě je rozvíjet.

Cesta ke zpívání a k Vašemu hlasu vede skrze Vaše srdce, tělo, mysl a radost! Začněte je se mnou objevovat a pro začátek si objednejte zdarma eBook „Než začneme zpívat".

Těším se na Vás při našich lekcích.

  S Láskou a Sluncem Vaše Adéla  🌻

Foto Iveta Kulhavá